კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება
დ ა ნ ა რ თ ი № 1
დასწრების ფურცელი.
შეხვედრის მიზანი: სამოქმედო გეგმის საკითხების გამოვლენა;
კარიერული წინსვლის გზებისა და ძირითადი
და დამატებითი აქტივობების გაცნობა.
შეხვედრაში მონაწილე მასწავლებელთა
რაოდენობა: 4
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
|
1.
|
მარეხ დარახველიძე
|
577-59-29-54
|
2.
|
მაკა თვარაძე
|
595-48-65-73
|
3.
|
დარეჯან
ჯანგიძე
|
558-11-37-45
|
4.
|
ფოთოლა მურუსიძე
|
577-95-72-90
|
დასწრების ფურცელი.
შეხვედრის მიზანი:
გაკვეთილის
გეგმის
კომპონენტების გაცნობა,
გეგმის წერის უნარ-ჩვევების განვითარება.
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და
გვარი: რუსუდან
ჯოხაძე
შეხვედრაში მონაწილე
მასწავლებელთა რაოდენობა: 4
N
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
1.
|
მარეხ დარახველიძე
|
577-59-29-54
|
2.
|
მაკა თვარაძე
|
595-48-65-73
|
3.
|
დარეჯან ჯანგიძე
|
558-11-37-45
|
4.
|
ფოთოლა მურუსიძე
|
577-95-72-90
|
დასწრების
ფურცელი.
შეხვედრის თარიღი: 18.02.2019 შეხვედრის დრო: 14.30-16 .00
შეხვედრის მიზანი: შეფასების ფორმების, ტიპებისა და მეთოდების
გაცნობა და მათი პრაქტიკაში
დანერგვა.
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და
გვარი: რუსუდან ჯოხაძე
შეხვედრაში
მონაწილე მასწავლებელთა რაოდენობა:
4
N
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
1.
|
მარეხ დარახველიძე
|
577-59-29-54
|
2.
|
მაკა თვარაძე
|
595-48-65-73
|
3.
|
დარეჯან
ჯანგიძე
|
558-11-37-45
|
4.
|
ფოთოლა მურუსიძე
|
577-95-72-90
|
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება. (N
4)
დასწრების ფურცელი
.
შეხვედრის
თარიღი: 28.02.2019 წ. შეხვედრის დრო: 14.30-16.00
შეხვედრის
მიზანი: რეფლექსიის სახეების გაცნობა, სამუშაო შეხვედრების შემაჯამებელი რეფლექსიის დაწერა.
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და
გვარი: რუსუდან ჯოხაძე
შეხვედრაში მონაწილე მასწავლებელთა
რაოდენობა: 4
N
|
მასწავლებლის სახელი და გვარი
|
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
|
1.
|
მარეხ დარახველიძე
|
577-59-29-54
|
2.
|
მაკა თვარაძე
|
595-48-65-73
|
3.
|
დარეჯან ჯანგიძე
|
558-11-37-45
|
4.
|
ფოთოლა მურუსიძე
|
577-95-72-90
|
დ ა ნ ა რ თ ი № 2
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება.
შეხვედრების
გ ე გ მ ა
რუსუდან
ჯოხაძე
შეხვედრების თარიღი
|
შეხვედრების ძირითადი საკითხები
|
შეხვედრების მიზანი
|
შენიშვნა
|
30.01.2019 წ.
|
1.საორგანიზაციო
საკითხები.
2.პროფესიული
წინსვლის გზები.
3.ძირითადი
და დამატებითი აქტივობები.
|
ჯგუფის სამოქმედო გეგმის საკითხების გამოკვეთა; პროფესიული წინსვლისთვის ასატვირთი აქტივობების გაცნობა, რომლებიც ექვემდებარებიან
შეფასებას.
|
|
08.02.2019 წ.
|
გაკვეთილის გეგმა
|
გაკვეთილის
გეგმის წერის უნარ-ჩვევის
განვითარება; გაკვეთილის
ფაზებისა და გეგმის კომპონენტების გაცნობა;
გეგმის ნიმუშების პრეზენტაცია და ერთობლივად გაკვეთილის დაგეგმვა.
|
|
18.02.2019 წ.
|
შეფასება.შეფასების ფორმები,კრიტერიუმები და
მეთოდები.
|
შეფასების
როლი სწავლების დაგეგმვისა და განხორციელების პროცესში; რას გულისხმობს და როდის ვაკეთებთ განმსაზღვრელ და განმავითარებელ, ასევე მიმდინარე და შემაჯამებელ შეფასებას; შეფასების მეთოდები და მათი გამოყენება პრაქტიკაში.
|
|
28.02.2019 წ.
|
რეფლექსია.
|
რეფლექსიის რაობა; რეფლექსიის სახეების გაცნობა. რაზე კეთდება აქცენტი რეფლექსიაში. როდის იწერება და რაში ეხმარება რეფლექსია სუბიექტს; მონაწილე მასწავლებლების მიერ ჩატარებული შეხვედრების შემაჯამებელი
რეფლექსიის შექმნა.
|
დ ა ნ ა რ თ ი № 3
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება.
მონაწილე მასწავლებელთა შეხვედრების შემაჯამებელი უკუკავშირი
კოლეგებთან შეხვედრების ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და
გვარი:
რუსუდან ჯოხაძე
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მარეხ
დარახველიძე
1--ძალიან
არაეფექტური; 10--ძალიან
ეფექტური.
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და
მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
შეხვედრებმა საკმაოდ ბევრი შემძინა პროფესიული თვალსაზრისით. განსაკუთრებით კმაყოფილი ვარ გაკვეთილის
გეგმის შედგენის შესწავლით. ასევე კარგად გავერკვიე ჩატარებული გაკვეთილის
რეფლექსიის დაწერაში. უნდა ვაღიარო, რომ ადრე ასე
კარგად არ
ვიყავი გარკვეული განხილულ
საკითხებში, ახლა კი ვცდილობ ყოველ გაკვეთილს მოვარგო ის ცოდნა და გამოცდილება, რაც ამ შეხვდრებმა შემძინეს.
|
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრების ეფექტურობა.
1--ძალიან არაეფექტური; 10--ძალიან ეფექტური.
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები
სასარგებლო და მნიშვნელოვანი
თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
გთხოვთ
შეაფასოთ შეხვედრების ეფექტურობა.
1--ძალიან არაეფექტური 10--ძალიან
ეფექტური.
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები
სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
როდესაც ჯგუფი ყალიბდებოდა,სიამოვნებით ჩავეწერე.განხილულ
საკითხებზე თრენინგი გავლილი მქონდა, მაგრამ ვატყობდი, რომ
მჭირდებოდა დაწვრილებით განხილვა.
შედეგმა მოლოდინს გადააჭარბა. შეხვედრებზე მიღებული ინფორმაცია და
შეძენილი ცოდნა მეხმარება გაკვეთილის უკეთ
დაგეგმვასა და ჩატარებაში,ასევე მიღწეული
შედეგების ანალიზის გაკეთებასა და სათანადო რეფლექსიის დაწერაში.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ფოთოლა მურუსიძე
1--ძალიან
არაეფექტური; 10--ძალიან ეფექტური.
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები
სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
შეხვედრებზე მიღებული ინფორმაცია მეხმარება საგაკვეთილო პროცესის
დაგეგმვაში,მომზადებასა და ჩატარებაში.ვერ გამოვყოფ ცალკე ვერცერთ
შეხვედრას,რამეთუ ყოველი მათგანი საკმაოდ საინტერესო და საჭირო თემებს ეხებოდა
და სიღრმისეულად იყო მოწოდებული.იმედია მსგავსი ტიპის შეხვედრები და
თანამშრომლობა მომავალშიც გაგრძელდება.
|
დ ა ნ ა რ თ ი № 4
კოლეგებთან შეხვედრების ორგანიზება
შეხვედრების
ორგანიზატორი მასწავლებლის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: რუსუდან ჯოხაძე
სამუშაო შეხვედრების მოწყობის მიზანი
--რატომ გადავწყვიტეთ შეხვედრების ორგანიზება? ამის უამრავი მიზეზი არსებობს, პირველი და უმთავრესი
ის არის, რომ თითოეული
ჩვენგანი დიდი გამოწვევების წინაშე
დგას, რისი გამკლავებაც
სათანადო ცოდნასა და
კვალიფიკაციას მოითხოვს. ცოდნის მიღება
და გამოცდილების გაზიარება
კი
მაღალკვალიფიციურობასთან
ასოცირდება, თვით მაღალკვალიფიციურობა კი
გულისხმობს მასწავლებლის გადასვლას
ერთი კ საფეხურიდან მეორეზე,
რაც გარკვეულწილად მატერიალური
წინსვლის გარანტიაცაა. პროფესიონალიზმი გულისხმობს სკოლაში სწავლა-სწავლების ხარისხის ამაღლებასა და მოსწავლეთა
შედეგების გაუმჯობესებას, ეს უკანასკნელი კი ხელს
უწყობს სკოლის იმიჯის გაუმჯობესებასაც.
ჩვენი სკოლის თითოეულ
პედაგოგს ყოველივე ზემოთ თქმული
კარგად აქვს შეგნებული და გათავისებული,
მაგრამ ბევრმა მათგანმა სხვადასხვა
მიზეზების გამო ვერ შეძლო
ტრენინგების გავლა. მათ უამრავი კითხვები
დაუგროვდათ კარიერულ წინსვლასთან
დაკავშირებით. ამიტომ მთხოვეს, როგორც შეფასების ჯგუფის ფასილიტატორს და
სერთიფიცირებულს , დახმარება გამეწია მათთვის
აღნიშნულ საქმეში. მეც სიამოვნებით დავთანხმდი მათ, რადგან
თანამშრომლობითი გზით გამოცდილების მიღება -გაზიარება აუცილებელი წინაპირობაა პროფესიული განვითარების უზრუნველსაყოფად. ასეთი დამოკიდებულება კი განსაზღვრავს კოლექტივის სოციალურ-ფსიქოლოგიურ კლიმატს. სასწავლო პროცესის დახვეწისა და მასწავლებელთა პროფესიული ზრდისთვის მნიშვნელოვანია პედაგოგს შეეძლოს ჯანსაღი კრიტიკის მოსმენა, მიღება-გათვალისწინება. სწორედ რომ ახალი გზების
ძიებას და მუშაობის უკეთ წარმართვას გულისხმობს ჩვენი შეხვედრებიც. ვფიქრობ კეთილი ნების საფუძველზე
სათანადო ძალისხმევისა და მონდომების
შედეგად დასახულ მიზანს მივაღწევთ
და სასურველ შედეგზე აუცილებლად გავალთ.
შეხვედრის/შეხვედრების მსვლელობისა და
განსახილველი საკითხების მოკლე აღწერა.
N 1 შ ე ხ ვ ე დ რ ა
2019 წ
. 30 იანვარს ბოსტანის
საჯარო სკოლის მასწავლებელთა
შეხვედრა.შეხვედრაში მონაწილეობდნენ:
· მარეხ დარახველიძე
· მაკა
თვარძე
· დარეჯან ჯანგიძე
· ფოთოლა მურუსიძე
შეხვედრაზე
მასწავლებლებმა ისაუბრეს იმ საკითხებსა და საჭიროებებზე,რაშიც ისინი ითხოვენ
დახმარებას და გამოცდილების გაზიარებას თავიანთი მუშაობის უკეთ წარმართვისა.
გარდა
ამისა, თანამშრომლებს მივაწოდე ინფორმაცია,თუ რა ძირითადი და დამატებითი
აქტივობების განხორციელება მოუწევთ მათ და რა რაოდენობის კრედიტქულები უნდა
დააგროვონ საფეხურიდან საფეხურზე გადასასვლელად.
ვინაიდან შეხვედრაში მონაწილე
მასწავლებლებს პრაქტიკოსის და უფროსი
მასწავლებლის სტატუსი აქვთ,მათ
გავაცანი ის გზები,რომლითაც მათ შეუძლიათ უფროსი
და წამყვანი მასწავლებლის სტატუსის მოპოვება.
N 2 შ ე ხ ვ ე დ რ ა
2019 წ. 8 თებერვალს შედგა
მორიგი შეხვედრა,რომელსაც მონაწილე ყველა მასწავლებელი დაესწრო.შეხვედრის თემა იყო
„გაკვეთილის გეგმა“.ეს იყო ერთ-ერთი პირველი და უმთავრესი საკითხი,
რომელმაც მასწავლებელთა შესასწავლ საკითხებს შორის პირველი პრიორიტეტი მოიპოვა.ეს
გასაგებიცაა,ვინაიდან გაკვეთილის კარგად დაგეგმვა და კარგი გეგმა სწავლა-სწავლების
პროცესის წარმატების საწინდარია.გაკვეთილის დაგეგმვის უნარ-ჩვევის ფლობა ყველა
მასწავლებელს მოეთხოვება.გეგმაში რომელიმე ფაზის გამოტოვება კი გაკვეთილის
ჩავარდნის ტოლფასია.კარიერის დაწყების პირველ ფაზაში დაგეგმვას საკმაოდ დიდი დრო
მიაქვს.გამოცდილების გაზიარებისა და აქტიური მუშაობის შედეგად მისთვის საჭირო დრო
თანდათან მცირდება.კარგი დაგეგმვის უნარ-ჩვევის განვითარება მასწავლებელს
მოსწავლეზე ორიენტირებული საგაკვეთილო პროცესის სწორად წარმართვის საშუალებას
აძლევს,ხოლო მოსწავლისთვის განკუთვნილი აქტივობები ცოდნის კონსტრუირებაზე უნდა
იყოს მორგებული.
შეხვედრაზე
კოლეგებს გავაცანი გეგმის სამფაზიანი მოდელი,დაწვრილებით მივაწოდე ინფორმაცია, თუ
რას გულისხმობს თითოეული ფაზა.განვიხილეთ გეგმის
შემადგენელი კომპონენტები და მივაწოდე გაკვეთილის გეგმის რამდენიმე
ნიმუში.
მონაწილე მასწავლებლებმა გამოთქვეს სურვილი
ერთობლივად დაგვეგეგმა თითო გაკვეთილი და წარედგინათ იგი შეფასების ჯგუფისათვის.
N 3 შ ე ხ ვ ე დ რ ა
2019
წლის 18 თებერვალს შედგა სკოლის პედაგოგთა შეხვედრა,რომელსაც ჯგუფის
ყველა წევრი ესწრებოდა.შეხვედრის მთავარი თემა იყო
„შეფასების ფორმები,კრიტერიუმები და მეთოდები“.
შეფასება მიზნად
ისახავს მოსწავლის ძლიერი და სუსტი მხარეების გამოვლენასა და სწავლის
ხელშეწყობას,ასევე ამოწმებს ცალკეული მეთოდისა და სტრატეგიის
ეფექტურობას.ამიტომ სწავლების დაგეგმვისა და განხორციელების პროცესში შეფასებას
მნიშვნელოვანი ადგილი უჭირავს.პირველ რიგში მასწავლებელი გეგმავს თუ რისი მიღწევა
სურს,შემდეგ გეგმავს თუ როგორ შეაფასოს, აღწევს თუ არა სასურველ შედეგს და ბოლო
ეტაპზე განსაზღვრავს იმ საშუალებებს, რომლითაც სასურველ შედეგზე გავა.საკმაოდ ვრცელი
ინფორმაცია მივაწოდე კოლეგებს თუ როდის და რა დოზით შეიძლება განმავითარებელი და
განმსაზღვრელი შეფასებების მიწოდება,ვესაუბრე შეფასების მრავალფეროვან
მეთოდებზე,როგორიცაა:ტესტირება,მასწავლებლის დაკვირვება,მოსწავლის თვითშეფასება და
კომენტარი.ყურადღება გავამახვილე მიმდინარე და შემაჯამებელ
შეფასებებზე.დაწვრილებით მიმოვიხილეთ თითოეული მათგანი.თუმცა ამ საკითხზე,როგორც
შეხვედრამ გამოავლინა,კოლეგებმა უფრო მეტი თეორიული ცოდნა გამოავლინეს, ვიდრე წინა
ორი შეხვედრის თემების გარშემო.ვთვლი,რომ სწორედ ეს იყო შეხვედრის ძლიერი
მხარე.
N
4 შ ე ხ ვ ე დ რ ა
2019 წლის 28
თებერვალს გაიმართა მუშა-ჯგუფის რიგით ბოლო
შეხვედრა.საუბარი გვქონდა გაკვეთილის შეჯამებასა და რეფლექსიაზე. მასწავლებელი სულ
ძიების პროცესში უნდა იყოს და ეს ძიება საკუთარ თავში უნდა მოახდინოს. მხოლოდ
საკუთარი პრაქტიკის მიუკერძოებელი და თვითკრიტიკული ანალიზითა და შეფასებით არის
შესაძლებელი მიზანმიმართული პროფესიული წინსვლა. განვუმარტე,თუ რა არის რეფლექსია?
რეფლექსია (ლათ. reflexio) ნიშნავს „უკან
მიბრუნებას“, ფიქრს საკუთარ „მეზე“, მდგომარეობაზე, საქციელზე, წარსულ მოვლენებზე.
ამრიგად, ეს არის „საუბარი საკუთარ თავთან“.
ტრადიციულ ფსიქოლოგიაში
განასხვავებენ სხვადასხვა სახის რეფლექსიას:
კომუნიკაციურს
– მისი ობიექტია სხვა, მეორე ადამიანის შინაგან სამყაროსა და მისი ქმედების
მიზეზებზე წარმოდგენის შექმნა;
პიროვნულს
– შემეცნების ობიექტია თავად შესამეცნებელი პიროვნება, მისი თვისებები, ქცევა,
სხვებთან ურთიერთობის სისტემა;
ინტელექტუალურს
– იგი გამოიხატება სხვადასხვა სახის სამუშაოს შესრულებითა და შესრულების გზების
გაანალიზებით.
რეფლექსიის სააზროვნო საკითხებია:
რა იყო ჩემი ყველაზე დიდი
წარმატება?
რის საფუძველზე მივაღწიე ამას?
რა სირთულეს წავაწყდი?
რა არის ის, რისი გაკეთებაც არ
გამომდიოდა ადრე, ახლა კი თავისუფლად შემიძლია?
როდის წერს
მასწავლებელი რეფლექსიას?
მასწავლებელმა რეფლექსია უნდა აწარმოოს როგორც
სწავლების დასაწყისში, რაც ეხმარება მას საკუთარი ძლიერი და სუსტი მხარეების
იდენტიფიცირებასა და პროფესიული განვითარების შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვაში,
ასევე სწავლების პროცესში, რომლის საშუალებითაც აფასებს, რამდენად უმჯობესდება
სასწავლო პროცესი; ასევე სწავლების გარკვეული ეტაპის დასასრულს (მაგ. სასწავლო
წლის ბოლოს), რითაც მასწავლებელი აფასებს თავის მიღწევებს და ხელახლა გეგმავს
პროფესიული განვითარების გზას წინა გამოცდილებაზე დაფუძნებით.
რაში ეხმარება
მასწავლებელს კარგი რეფლექსია?
რეფლექსიის გამოყენება და მისი ანალიზი
მასწავლებელს ეხმარება, უფრო ეფექტიანად დაგეგმოს ახალი სამუშაო; მუშაობის
პროცესში გამოვლენილი სუსტი მხარეები კი, შეუძლია გამოასწოროს ახალ სასწავლო წელს,
ახალ თემასა თუ პროექტზე მუშაობისას, ხოლო ძლიერი, კიდევ უფრო
გააძლიეროს და დანერგოს.
რეფლექსია ეხმარება
მასწავლებელს, გაზომოს საკუთარი წინსვლა, მოაგვაროს არა მარტო ხილული პრობლემები,
არამედ ის პრობლემებიც აღმოაჩინოს და გადაჭრას, რომელთა არსებობა არც კი ჰქონდა
გათვითცნობიერებული რეფლექსიის გაკეთებამდე.
ბოლოს
პედაგოგებს შევთავაზე გაეკეთებინათ ჩვენ მიერ ორგანიზებული შეხვედრების
რეფლექსია.კოლეგებმა ამ დავალებას თავი შესანიშნავად გაართვეს.ხაზი გაუსვეს იმას,
რომ საკმაოდ ბევრი ცოდნა დაუგროვდათ შეხვედრების შედეგად და მადლიერება გამოთქვეს
გაწეული შრომისათვის.მათ გამოთქვეს სურვილი მიღებული ცოდნა-გამოცდილების
საფუძველზე თუნდაც თითო შიდა დაკვირვების გაკვეთილს ჩაატარებენ სასწავლო წლის
ბოლომდე.ჩემდა თავად,მე მზად ვარ მათთან მომავალშიც ვითანამშრომლო და საჭიროების
შემთხვევაში პროფესიული რჩევა მივცე და დახმარების ხელი გავუწოდო.
შეხვედრების შედეგად მოხდა დასახული მიზნის
მიღწევა,რადგან მასწვლებლებმა შეძლეს და შექმნეს შესაბამისი პროდუქტები(გაკვეთილის
გეგმა,რეფლექსია,შეფასების რუბრიკები,შეიმუშავეს შეფასების კრიტერიუმები საგნების
მიხედვით.)და გამოიყენეს გაკვეთილზე.
ჩატარებული შეხვედრების ძლიერ მხარედ ვთვლი
იმას, რომ კოლეგებს შორის ჩამოყალიბდა თანამშრომლობითი ურთიერთობები,რაც
გამოიხატებოდა სასწავლო პროცესის ხელშესაწყობად საჭირო ერთობლივი პროდუქტების
შექმნაში.
მომავალში
ანალოგიური ღონისძიებების ორგანიზების შემთხვევაში გავითვალისწინებ სიახლეებს
განათლების სფეროში პროფესიული ზრდის თვალსაზრისით და შესაბამისად წარვმართავ
სამუშაოებს.
მასწავლებელთა შეხვედრების რეფლექსია
კარიერული წინსვლისათვის
რამდენიმე მასწავლებელს ესაჭიროებოდა სხვადასხვა საკითხების განხილვა-გაცნობა.რისთვისაც
გადავწყვიტეთ დაგვეგეგმა სამუშაო შეხვედრები.მათ უამრავი კითხვები დაუგროვდათ კარიერულ
წინსვლასთან დაკავშირებით.დავგეგმეთ შეხვედრები შემდეგ საკითხებზე:
30.01.2019 პირველი შეხვედრა იყო სამუშაო გეგმის საკითხების
არჩევა.
08.02.2019 შეხვედრაზე განვიხილეთ ,,გაკვეთილის გეგმის კომპონენტების
წერის უნარ-ჩვევების განვითარება’’.
შეხვედრაზე განვიხილეთ საკითხი ,,შეფასების ფორმების
ტიპებისა და მეთოდების გაცნობა და მათი პრაქტიკაში დანერგვა’’.
28.02.2019 შეხვედრაზე
განვიხილეთ საკითხი ,,რეფლექსიის სახეების გაცნობა,სამუშაო შეხვედრების შემაჯამებელი
რეფლექსიის დაწერა’’
შეხვედრების საკითხებითა
და ჩატარების ხარისხით ყველა დამსწრე მასწავლებელი კმაყოფილი დარჩა,რაც მათ უკუკავშირებშიც
ჩანს.
შეხვედრების ძლიერ
მხარედ შეიძლება მივიჩნიო ის,რომ მასწავლებლები კარგად გაერკვნენ გაკვეთილის გეგმის
დაწერაში,რის მიხედვითაც მათ ჩაატარეს შიდა შეფასების გაკვეთილები.ყოველივე ეს იმით
გამოიხატა რომ შეფასების ჯგუფისგან მიიღეს დადებითი შეფასებები.
მომავალში ,კიდევ
ერთხელ მსგავს შეხვედრებზე მუშაობისას გავითვალისწინებდი მუშაობას მათი საჭიროებების
მიხედვით.
No comments:
Post a Comment